Rodiq » Page 'Pe drum'

Pe drum

A doua oara out of Europe, primul zbor luung

Terminat bagaje la ora 2 noaptea, dormit 3.5h,  in aeroport la prima ora in dimineata  unei zile lumina double size (care pt mine va fi de fapt o zi jumate).

Mancarica, somnica si prima impresie placuta, pit-stop-ul la Londra. Nedormita, am gasit o zona de asteptare cu bancute special gandite pt power nap. Dupa inca o portie de somnic bun, alta viata! Atenti la detalii, au peste tot panoruri de informatii, fara anunturi din 2 in 2 minute in difuzoare, sa doarma lumea linistita. Au si real food in aeroport (nu ma asteptam):  un pranz adevarat, supita de pui, salata, fructe. Turisti in tranzit din toate tarile pamantului, un puzzle de fizionomii din toate colturile lumii. Cu siguranta la 7 oameni distanta de orice om al planetei.

Hopa si in avion, tot prima data intr-un 777. Maare… doua culoare … extra steward-ezi haiosi :) Dupa inca o masa (deja al treilea pranz de cand incepuse ziua? ) am trecut la activitatea de baza intr-un transatlantic: somnicul. Incet incet s-a transformat intr-un mare dormitor zburator. Si am dormit, si am dormit … pana m-am trezit, din cauza lui Earl (uraganul), pe care l-am ocolit pana mai ca am ajuns in Groenlanda, dar tot am dat de codita lui, cu zdruncinaturile de rigoare. Moment perfect pt Sex and the city. Somnic, mancare, filme la discretie … not bad at all (slava domnului ca sunt nefumatoare).

Prima data in America, din avion deja se vedeau cartierele rezidentiale, casutele ca in filme cu strazi largi in curbe si lawn-uri, casele rasarite, cu piscina, la margine de padure. Hale mari dreptunghiulare (probabil magazine) inconjurate de parcari uriase, langa alte hale si alte parcari.

Si gata, in cateva minute (dupa verificarea de amprente de rigoare, si un zambet larg catre camera de luat vederi), m-am trezit intr-o tara atat de diferita de a noastra (e toata numai autostrazi!) si totusi atat de similara (claxoane si nervii de rigoare la schimbatul benzilor …), masini maaari si foarte maaari, pentru toate gusturile: americane, japoneze, europene – evident fabricate in Mexic.

Timpul ideal pentru inca un nap, pana la ivirea zorilor, cand  am trenul spre New York city. Nu inainte de a gusta  din farmecul  momentelor  jenante:  totul e un pic diferit: butoanele la lift, switch-urile de aprins lumina in camera, butonul de golit apa la toaleta etc. etc.  Si acum inima mea tresalta cu emotia descoperirilor ce vor urma, a  micilor diferente ce ma vor pune in situatii absolut hilare, momente in care voi fi tentata sa imi numar neuronii pe degete.